top of page
Search

טיפולי פוריות – רפואה גברית במיוחד

Updated: Jan 21, 2019


מעניין עוד איך בשנות 2019 , אין מומחיות לפוריות , ואיך רוב הרופאים המומחים הם גברים ,

גם בתחומים אשר נוגעים בבריאות האישה , התחום של בראות האישה , קרוב לליבי , ואני רוצה לדבר על כמה הרפואה היא קרה , ושאנחנו מדברים על פוריות , ולידה , ורחם .



שאשה מתקשה להיכנס להריון , כל אחת מסיבותיה שלה , ופונה לרפואה המערבית ,

הרפואה המערבית , כ"כ , עומדת על שתי הרגליים כדי לשדר קור .

הקור משודר במרפאות , ביחס של הרופאים , בבדיקות המרובות והשונות , בכל דבר אפשרי

כמה דוגמאות ליצירת קור במערכת הבריאות .


1. גירוד רחם – שריטה שעושים ברקמת הרחם , שמביא לגדילת תאים חדשים והופך את רקמת הרחם ליותר " פורייה " -הבדיקה הזו , היא ללא טשטוש , בדיקה מאוד כואבת , ספק כמה היא עוזרת וטובה , אך לא בזה העניין , למה לא לטשטש , לעזור לאשה בבדיקה כ"כ חודרנית , וקשה????

הרופאים מעידים שהבדיקה אינה כואבת , לפעמים מורגש אי נוחות קלה – זה לא מה שמספרות הנשים שמגיעות לקליניקה , יש לי חברה שהתעלפה בבדיקות האלה , האחרת צרחה בקולי קולות , השנייה שתקה והתכווצה .

למה בדיקה כמו קולונוסקופיה היא עם הרדמה וטשטוש והבדיקה הזו היא לא ???

הבדיקה היא מאוד דומה , באזורים הגניטליים .

2. רפואה גברית – האם אני יכולה להבין את האישה שעברה טיפולי פוריות ?

אני לא , כי לא הייתי תודה לאל בסרט הזה . האם מישהו יכול להבין שנשים כאלו , צריכים תמיכה נפשית , והקושי הוא רב , אותה חברה יקרה שלי , אומרת לדעתה חייבים לצרף לטיפולי הפוריות – טיפול פסיכולוגי , מישהו שיתמוך באשה , זה לא פשוט לעבור תהליכים כאלה .


3. רפואה קרה – אישה אשר רוצה הריון , צריכה חום בתוך הטיפולים שלה , כל הרפואה משדרת קור , מילדים עד זקנים , אפילו החדר יולדות , החדר הכי קדוש בבית חולים – חדר של קבלת חיים חדשים לעולם , הוא בתוך מעטפת קרה של בית חולים ,עד מתי ??????

זה בא לידי ביטוי ,באורות החזקים , כל המכשירים הרפואיים , אנשי הצוות הרבים שנכנסים לחדר היולדת , ובודקים אותה פעמים רבות בדיקה פנימית , בלי צורך אמתי , זירוזים , חדירה לצוואר הרחם , פקיעת מים , ועוד תהליכים רפואיים שרוב הפעמים אינם נחוצים באמת .

גוף האישה – הוא קדוש ומלא בחוכמה , כדי ליצור תינוק , צריכים חום של המערכת שנושאת את האשה בתהליכי הפוריות , וזה מתפקידן של הרופאים ומערכת הבריאות ,לייצר לאשה את החום הזה , ועד שיהיה בנמצא , ועד שמהערכת משתנה ,תייצרי לעצמך את החום והמעטפת בתוך טיפולי הפוריות , כי תמיד השינוי מתחיל מבפנים .

לך אישה יקרה – אני מציעה שתוך כדי הטיפולי פוריות , תהיי בטיפול , שיאפשר לך חום , מנוחה , שיחה , וריפוי של הגוף ,


אצלי בקליניקה מגיעות נשים רבות אחרי שהתייאשו מהמערכת " הקרה " כמובן שהן לא אומרת את זה במינוח כזה ,וטיפולי הפוריות לא עזרו להן , ולא בכדי , ההצלחה היא אינה גדולה , והסבל הוא רב, אז הכי נכון לפני שהולכים לטיפולים , לבוא לטיפול גוף נפש , ואם את בתוך הטיפולי פוריות , מאוד חשוב לבוא לתמיכה של הגוף, אני יודעת שנשים יעשו "הכל" בשביל להביא ילד לעולם, אחרי שהן החליטו שזה מה שהן רוצות .מלשלם המון כספים , להיות בטיפולי פוריות מאוד לא פשוטים וקשים , להישאר עם בן זוג שהן לא אוהבות , או שלא מכבד אותן ,

לא חייב ללכת על האופציה הקשה , אפשר ללכת לטיפול שעוטף, ועונה לצרכים הן הפיזיים , והן הנפשיים , אצל האישה ,ומתוך כך להגיע לטיפולי פוריות במידת הצורך .

באהבה טלי

26 views0 comments
bottom of page